Σύμφωνα με έρευνα, τα σημερινά παιδιά περνούν τον χρόνο τους με τρόπους που είναι σημαντικά διαφορετικοί από τα παιδιά μιας γενιάς πίσω . Τα σημερινά παιδιά είναι απασχολημένα και αυτό είναι γεγονός. Μεταξύ του σχολείου, του αθλητισμού, της μουσικής, της γυμναστικής, του φροντιστηρίου και του χορού, φαίνεται ότι τα παιδιά έχουν τον λιγότερο ελεύθερο χρόνο από ποτέ.
1. Tα παιδιά έχουν λιγότερο ελεύθερο χρόνο.
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Pediatrics, ο ελεύθερος χρόνος μειώνεται για τα νέα παιδιά.
Τα παιδιά όχι μόνο έχουν λιγότερο ελεύθερο χρόνο, αλλά ξοδεύουν και λιγότερο χρόνο παίζοντας σε εξωτερικούς χώρους. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2017 από την Gallup διαπίστωσε ότι τα παιδιά περνούν κατά μέσο όρο 18,6 ώρες από τον ελεύθερο χρόνο τους παίζοντας με οθόνες την εβδομάδα σε σύγκριση με 10,6 ώρες που περνούν παίζοντας έξω την εβδομάδα.
2. Ο χρόνος μπροστά στις οθόνες έχει αυξηθεί δραματικά.
Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα παιδιά αφιερώνουν περισσότερο χρόνο κοιτάζοντας μια οθόνη αυτές τις μέρες, δεδομένης της πανταχού παρουσίας υπολογιστών, smartphone, tablet και τηλεοράσεων.
3. Δαπανούν πολύ λιγότερο χρόνο έξω.
Μένοντας κολλημένα σε μια οθόνη τα παιδιά στερούνται σε βασικά θέματα επικοινωνίας, δημιουργίας παρέας και φίλων, φυσικής κατάστασης και συναισθηματικής σε σχέση με προηγούμενες γενιές ενώ παρατηρείται και έλλειψη της πολύ σημαντικής βιταμίνης D στον οργανισμό τους. Βιταμίνη που προσλαμβάνει ο άνθρωπος απ τον ήλιο.
4. Κοιμούνται λιγότερο.
Σύμφωνα με το Αμερικανικό Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου, τα παιδιά ηλικίας έξι έως 13 ετών θα πρέπει να κοιμούνται εννέα έως 11 ώρες κάθε βράδυ και τα παιδιά 14 έως 17 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 8 έως 10.
Ωστόσο, σύμφωνα με μια εθνική έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2015 από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, περίπου το 58% των Αμερικανών μαθητών γυμνασίου και πάνω από το 72% των μαθητών λυκείου δεν κοιμόντουσαν αρκετά τις σχολικές νύχτες.
5. Έχουν περισσότερες εργασίες για το σπίτι.
Οι εργασίες για το σπίτι μπορεί να ενισχύσουν τις δεξιότητες των παιδιών και να τα βοηθήσουν να μάθουν, αλλά η υπερβολικές εργασίες μπορεί να βλάψουν περισσότερο..
Αν και ο αριθμός των εργασιών με τις οποίες φορτώνονται οι μαθητές γενικά παραμένει ίδιος για δεκαετίες, αυτό δεν ισχύει για τα παιδιά ηλικίας 6 έως 8 ετών. Για αυτούς, η ποσότητα της εβδομαδιαίας εργασίας διπλασιάστηκε μεταξύ 1981 και 1997, ενώ μέχρι και το 2020 έχει τετραπλασιαστεί. Κάτι που δείχνει την τάση της σημερινής κοινωνίας να "πνίγει" τα παιδιά από πολύ πολύ μικρή ηλικία...
0 Σχόλια